آخرین اخبار ورزش
بهتر از این نمی‌شد!

بیستمین قهرمانی اینتر در سری A با پیروزی مقابل رقیب دیرینه

بهتر از این نمی‌شد!

اینتر میلان تبدیل به دومین تیم در پنج لیگ برتر اروپایی شد که قهرمانی خود را پیش از پایان فصل قطعی کرد. پیش از این بایرلورکوزن در آلمان این موفقیت را کسب کرده بود و تکلیف سه لیگ انگلیس، فرانسه و اسپانیا نیز هنوز مشخص نشده است که البته تا حد زیادی می‌توان شانس قهرمانی را به پاری سن ژرمن و رئال مادرید در فرانسه و اسپانیا داد.

ایرانی یا خارجی؛ فعلاً همه چیز روی هواست!

سرنوشت تیم ملی در دست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال

ایرانی یا خارجی؛ فعلاً همه چیز روی هواست!

سریال تغییرات در رشته‌های توپ و توری حالا به بسکتبال رسیده، پس از رونمایی از پائز در والیبال انگار مسئولان فدراسیون بسکتبال هم می‌خواهند با معرفی سرمربی جدید برای تیم ملی بزرگسالان شانس خود را برای موفقیتی بزرگ‌تر آزمایش کنند، اما باید دید آیا فرمول انتخاب سرمربی جدید از میان ۹ گزینه فرمول مناسبی برای این کار خواهد بود یا اینکه این اتفاق به یک بازی اسم و فامیل ختم خواهد شد.

عزت‌اللهی: با گلزنی اعتماد به نفس پیدا کردم

عزت‌اللهی: با گلزنی اعتماد به نفس پیدا کردم

سعید عزت‌اللهی، هافبک ملی‌پوش فوتبال ایران و عضو باشگاه شباب الاهلی امارات موفق شد مقابل تیم الاتحاد کلبا( تیمی که از حضور مهدی قایدی بهره می‌برد) دومین گل تیمش را به ثمر برساند و نقش بسیار مهمی در پیروزی تیمش ایفا کند. گلزنی آقا سعید بهانه‌ای بود برای یک گپ و گفت ساده با لژیونر فوتبال ایران.

رویانیان: دولت کار بزرگی را به سرانجام رساند

به نظر نمی‌رسد AFC دیگر مشکلی با مالکیت سرخابی‌ها داشته باشد

رویانیان: دولت کار بزرگی را به سرانجام رساند

واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، موضوعی است که سال‌های سال اتفاق نمی‌افتاد و به یکی از دغدغه‌های اصلی هواداران سرخابی تبدیل شده بود اما این کار در نهایت انجام شد و حالا قرار است این دو تیم پرطرفدار پایتخت با مالکیت‌های جداگانه به کار خود ادامه دهند.

اولیایی: وعده دولت محقق شد

همه درآمد‌ها، هزینه خرید بازیکن نشود

اولیایی: وعده دولت محقق شد

کاظم اولیایی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره واگذاری آبی‌ها گفت: «باید این واگذاری وتفکیک مالکیت زودتر اتفاق می‌افتاد ولی فراموش نکنیم تازه قدم اول در این مسیر برداشته شده وچند قدم اساسی دیگر باید برداشته شود تا در آینده ان‌شاءالله باشگاه به جایگاه اصلی خودش برسد ودر جدول رده ‌بندی باشگاه‌های آسیا رتبه اول خودش را پس بگیرد.»

شما هم به این میهمانی ملی دعوتید

نگاهی به تحرک های سیاسی برای مصادره واگذاری سرخابی‌ها

شما هم به این میهمانی ملی دعوتید

«استقلال و پرسپولیس واگذار نمی‌شوند»؛ انگاره‌ای که در سه دهه اخیر با کم‌کاری‌ها به واقعیت تبدیل شده بود، سرانجام سوم اردیبهشت با انجام این واگذاری رنگ حقیقت به خود گرفت.

واگذاری سرخابی‌ها پس از دو دهه

۶ بانک مالک پرسپولیس شدند، استقلال به پتروشیمی‌ها رسید

واگذاری سرخابی‌ها پس از دو دهه

به فاصله دو روز تا پایان مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) برای حل مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان، دیروز با برگزاری مزایده رسمی واگذاری ۸۵ درصد از سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال طلسم خصوصی‌سازی سرخابی‌ها پس از حدود دو دهه شکسته شد.

گزینه هدایت تراکتور کیست؟

گزینه هدایت تراکتور کیست؟

یحیی گل‌محمدی تا این لحظه گزینه اصلی باشگاه تراکتور است و در صورتی که حضور این مربی در تبریز منتفی شود، نفر بعدی یک گزینه خارجی خواهد بود.

کاویانی‌نژاد: تا المپیک خواب ندارم

در ۷۷ کیلوگرم جنگ جهانی راه می‌افتد

کاویانی‌نژاد: تا المپیک خواب ندارم

یکی از دو کشتی‌گیری که در بیشکک برای کشتی فرنگی سهمیه گرفت تا این تیم با سهمیه کامل راهی المپیک شود، امین کاویانی‌نژاد بود.

اتاق VAR در قرق داوران بین المللی

۳ ماه تا مجهز شدن داوران لیگ به علم استفاده از کمک‌داور ویدئویی فرصت داریم

اتاق VAR در قرق داوران بین المللی

مهدی تاج به عنوان فرد اول فدراسیون بار‌ها مدعی شده که فصل آتی سیستم ویدیویی به لیگ برتر ایران ورود می‌کند. او اخیراً در راستای وعده قبلی مصرانه روی ادعای خود پافشاری کرد و بحث ورود وی‌ ای آر در لیگ بیست و چهارم را وسط کشید که بسیار قابل توجه بود.