آخرین اخبار ورزش
کار مهم تیم ملی کشتی فرنگی در قهرمانی آسیا

کار مهم تیم ملی کشتی فرنگی در قهرمانی آسیا

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در حالی به میزبانی بیشکک برگزار شد که کشتی فرنگی ایران، همانند کشتی‌گیران آزادکار توانستند به‌عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنند.

آشیانه امن بچه عقاب در پرتغال

قفل ۴۶۹ دقیقه‌ای به دروازه عابدزاده

آشیانه امن بچه عقاب در پرتغال

زمانی که عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان بود و با این تیم عنوان قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد، جمله‌ای تاریخی درباره دروازه‌بان‌ها به زبان آورد.

آخر فصل با VAR

آخر فصل با VAR

۱۶ داور و ۲۲ کمک داور به تازگی در کلاس سیستم کمک داور ویدیویی ثبت‌نام کرده‌اند تا بعد از گذراندن این دوره از آموزش‌ها مدرک مربوط به این بخش از داوری را دریافت کنند. فدراسیون فوتبال تلاش خود را برای ارتقای سطح داوری در فوتبال ایران آغاز کرده و کلاسی که اخیراً با حضور برخی داوران درحال برگزاری است، به همین موضوع اختصاص دارد و برگزار‌کنندگان فوتبال ایران قصد دارند به سرعت مقدمات استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران را فراهم کنند.

مربی استقلال جریمه شد

مربی استقلال جریمه شد

کمیته انضباطی رای خود در خصوص تخلف مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال تهران صادر و او را جریمه کرد.

قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس مشخص شد

قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس مشخص شد

در چهارصد و پانزدهمین جلسه هیأت واگذاری عرضه معادل ۸۵ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با قیمت پایه هر سهم معادل قیمت تابلو فرابورس در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه ۱۰۰ درصد به شرط آنکه از مبلغ ۳،۵۷۰ ریال کمتر نباشد، به صورت نقد و اقساط شامل ۱۰ درصد نقد و مابقی طی ۶ سال با فاصله اقساط ۶ ماهه به تصویب رسید.