آخرین اخبار ورزش
توضیحات معاون وزارت ورزش در مورد VAR

توضیحات معاون وزارت ورزش در مورد VAR

معاون وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی درمورد تعلل برای ورود VAR ارائه کرد و گفت: توسط دولت و سازمان برنامه و بودجه اختصاص منابع مالی VAR مدتی است انجام شده و از لحاظ تامین منابع مشکلی نداریم اما خرید تجهیزات تشریفات قانونی نیاز دارد که درمورد این موضوع نیز سازمان برنامه و دولت کمک‌های زیادی کرده‌اند.

آتیلا به نیمکت استقلال می رسد؟

آتیلا به نیمکت استقلال می رسد؟

حجازی به دلیل صادر نشدن مجوز نتوانست در دیدار مقابل ذوب آهن روی نیمکت استقلال بنشیند و مسئولان این تیم در حال پیگیری هستند تا بتوانند در دیدار روز دوشنبه برابر فولاد مشکل سرپرست تیم را حل کنند.

چرا همیشه رئال؟

چرا همیشه رئال؟

رئال مادرید داستان قدیمی‌اش در لیگ قهرمانان را تکرار کرد اگرچه بایرن مونیخ کلمه به کلمه آن را می‌دانست اما نتوانست سلطان اروپا را از یک بازگشت غیرمحتمل و در عین حال اجتناب‌ناپذیر باز دارد. روزنامه مادریدی مارکا نوشت: «رئال دست‌نیافتنی است» و دیگر روزنامه پایتخت، آ.اس تیتر زد: «معجزه آخر».

اسماعیلی: به‌خاطر آسم به سراغ بوکس آمدم

اسماعیلی: به‌خاطر آسم به سراغ بوکس آمدم

امیر اسماعیلی بوکسور ۱۸ ساله تیم جوانان در رینگ قهرمانی آسیا طلا را از دهان شیر بیرون کشید. درحالی که همیشه کار بوکسورهای ما مقابل ازبکستان به اما و اگر می‌افتد او قهرمان جهان را در ۳ راند در هم کوبید تا بر بام آسیا بایستد. اسماعیلی که اصلاً میانه خوبی با بوکس نداشته است، به‌خاطر آسم سراغ این رشته آمده اما عشق او را پایبند کرده است. حالا به گفته خودش تازه اول راه است و می‌رسد روزی که با گرفتن اولین مدال المپیک، تاریخ را در آغوش بکشد.

جنگ نه، بیایید فوتبال خوب ببینیم

جنگ نه، بیایید فوتبال خوب ببینیم

پرسپولیس خیلی امیدوار بود که بعد از برد سخت اما شیرین در قائمشهر، استقلال در مصاف دشوار مقابل تیمی که بازی‌های خارج از خانه‌اش را نباخته بود امتیاز از دست بدهد اما گل دقیقه ۹۲ بلانکو دوباره فاصله‌ها را حفظ کرد تا جدال به چهار هفته پایانی کشیده شود.

جعفر سلمانی: توپ بلانکو گل شد، دنیا را به من دادند

جعفر سلمانی: توپ بلانکو گل شد، دنیا را به من دادند

تیم فوتبال استقلال در دقایق پایانی دیدار با ذوب‌آهن درحالی حریفش را شکست داد که تأثیرگذاری جعفر سلمانی که در این فصل معمولاً نیمکت‌نشین بوده تا حد زیادی نمایان بوده چرا که روی قطع توپ این بازیکن، استقلالی‌ها در پایان مسابقه جشن پیروزی و تداوم صدرنشینی خود را برگزار کردند.

رشید مسجدی درگذشت +سوابق

رشید مسجدی درگذشت +سوابق

رشید مسجدی قهرمان جهان و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در رشته پارادو و میدانی درگذشت.