آخرین اخبار بین‌الملل
مواظب باشید رئیس‌جمهور زمین نخورد!

مأموریت جدید «اف‌بی‌آی» در امریکا

مواظب باشید رئیس‌جمهور زمین نخورد!

پس از لغزش‌های مکرر جو بایدن و بارها زمین خوردن وی به هنگام راه رفتن در مسیرهای شیب‌دار و حتی مسطح، مسئولان کمپین وی از نیروهای امنیتی کاخ سفید خواسته‌اند، وقتی رئیس‌جمهور امریکا به محوطه بیرونی این کاخ می‌آید و به سمت بالگرد اختصاصی‌اش می‌رود، وی را احاطه کنند و در جوار او گام بردارند تا هر لغزش احتمالی تازه‌اش از دید عکاسان فرصت‌طلب دور بماند و سوژه داغ مطبوعات نشود.

«نتانیاهو» در هزارتوی بحران‌ها

«نتانیاهو» در هزارتوی بحران‌ها

با وجود گذشت ۸ ماه از آغاز کشتار و جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، اکنون این رژیم در یک هزارتوی سیاسی، دیپلماتیک، امنیتی، اجتماعی و نظامی قرار دارد؛ وضعیتی پیچیده و متناقض که امکان تصمیم‌گیری و اتخاذ یک راهبرد درست را از نتانیاهو و دیگر مقامات کابینه‌اش گرفته است.

شام با چاشنی خون

شام با چاشنی خون

همزمان با سخنرانی بایدن در ضیافت سالانه انجمن خبرنگاران در کاخ سفید، گروه‌هایی از فعالان رسانه‌ای و حقوق بشری نسبت به حمایت دولت ایالات متحده از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، دست به اعتراض زدند.

چشم‌اندازی برای آتش‌بس

چشم‌اندازی برای آتش‌بس

کشورهای منطقه و برخی از اعراب که بعد از جنگ‌های متوالی گذشته و به‌خصوص جنگ ناکام در سوریه، با صرف هزینه‌های گزاف به اهداف باطنی و آشکار خود نائل نشدند، امروزه رویکرد منفعت طلبی اقتصادی و سیاسی و همچنین ایجاد ثبات در منطقه را در اولویت سیاستگذاری‌های خود قرار داده و از این رو، توقف جنگ در غزه را محور رایزنی‌های دیپلماتیک کرده‌اند.

تسویه حساب مافیایی در داخل کابینه نتانیاهو؟

«ایران آنلاین» گزارش می‌دهد؛

تسویه حساب مافیایی در داخل کابینه نتانیاهو؟

بالا گرفتن انتقادات به نخست‌وزیر اسرائیل به دنبال تشدید جنگ غزه و اعلام برنامه برای حمله به رفح حالا کار را به جایی رسانده که دیگر استعفا و کناره‌گیری چاره کار نیست و برخی می‌گویند ممکن است گزینه حذف فیزیکی در دستور کار نتانیاهو قرار گرفته باشد.