آخرین اخبار بین‌الملل
جنبش حماس برای دفاع از مسجدالاقصی فراخوان داد

جنبش حماس برای دفاع از مسجدالاقصی فراخوان داد

جنبش حماس همزمان با یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و تصمیم شهرک نشینان برای برگزاری راهپیمایی موسوم به «راهپیمایی پرچم» در شهر اشغالی قدس از مردم فلسطین و تمام مسلمانان جهان خواست که برای دفاع از این مکان مقدس به پا خیزند.

۳۰ کودک در نتیجه قحطی شهید شدند

۳۰ کودک در نتیجه قحطی شهید شدند

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه از حملات شدید رژیم صهیونیستی به استان مرکزی این باریکه و شهادت بیش از ۳۰ کودک در نتیجه قحطی خبر داد.

دبیرکل جهاد اسلامی به قاهره سفر کرد

دبیرکل جهاد اسلامی به قاهره سفر کرد

یک منبع مسئول در جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: دبیرکل این جنبش و معاون وی بامداد چهارشنبه به‌منظور رایزنی درخصوص پرونده جنگ غزه راهی قاهره شدند.

جنگ در «کابینه جنگ»

ستیز نتانیاهو و ژنرال های رژیم صهیونیستی هر روز شدیدتر می شود

جنگ در «کابینه جنگ»

از همان روز نخست طوفان الاقصی که با همت رزمنده‌های حماس در روز ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) اسرائیل را در نوردید، ژنرال‌های ارتش صهیونیستی به دنبال جور کردن بهانه‌هایی به قصد توجیه مهیا نبودن خود برای این تهاجم بوده‌اند ولی نه تنها نتوانسته‌اند ناظران را متقاعد کنند بلکه با گذر از ماه هشتم وقوع این طوفان و شروع ماه نهم این رویداد، سران این ارتش بیش از هر زمانی دچار تفرقه و مشغول ستیز با یکدیگر هستند. جنگ اصلی البته بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و سایر مقام‌های نظامی ارشد این کابینه افراطی است که سیاست‌های سبعانه این مرد رادیکال را برنمی‌تابند اما ابعاد این ستیز از یک فرد و دو فرد فراتر رفته است.

جو روی دیوار حاشا

رئیس جمهور امریکا در موضع گیری تازه خود، نسل کشی اسرائیل در غزه را انکار کرد

جو روی دیوار حاشا

جو بایدن رئیس‌جمهور ایالات متحده در مصاحبه با مجله «تایم» مدعی شد، رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب جنایت جنگی نشده و با فرافکنی و تکرار ادعاهای سران رژیم صهیونیستی، مسئولیت تداوم جنگ را متوجه مقاومت فلسطین کرد.

حماس از شروط اصلی خود عقب‌نشینی نخواهد کرد

حماس از شروط اصلی خود عقب‌نشینی نخواهد کرد

یکی از رهبران ارشد حماس با بیان اینکه مردم و مقاومت فلسطین در غزه موضعی واحد در برابر اشغالگران دارند تاکید کرد اسرائیل به دنبال ادامه جنگ بوده و هیچ توافقی را نمی خواهد اما حماس هرگز از شروط اصلی خود عقب نشینی نخواهد کرد.