آخرین اخبار بین‌الملل
تلاش آمریکا برای عادی سازی ۷ ماه حمایت از حملات وحشیانه به ملت فلسطین

کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با ”ایران آنلاین” مطرح کرد؛

تلاش آمریکا برای عادی سازی ۷ ماه حمایت از حملات وحشیانه به ملت فلسطین

سید هادی سید افقهی کارشناس مسائل منطقه اظهار داشت: آمریکا در طول هفت ماه جنگ علیه مردم غزه همیشه پشتیبان اسرائیل بوده و در همه مراحل و جنایت‌های اسرائیل سهیم است، ایالات متحده حتی همه ادعاهای مطرح شده در دادگاه‌ها علیه رژیم صهیونیستی را تکذیب و در رأی محکومیت‌های این رژیم کارشکنی کرده است.

تداوم حمایت نظامی لندن از تل‌آویو

تداوم حمایت نظامی لندن از تل‌آویو

وزیر امور خارجه انگلیس در مصاحبه با شبکه خبری اسکای نیوز بار دیگر بر حمایت نظامی لندن از تل‌آویو تاکید و تحریم تسلیحاتی رژیم صهیونیستی را ”نابخردانه” توصیف کرد.

طوفان الاقصی| درگیری‌های شدید در اردوگاه بلاطه واقع در کرانه باختری

طوفان الاقصی| درگیری‌های شدید در اردوگاه بلاطه واقع در کرانه باختری

جنگ در غزه در حالی وارد دویست‌ونوزدهمین روز خود شده که بمباران مناطق شمالی و مرکز غزه تشدید شده و آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای فلسطینیان (آنروا) امروز گزارش داد که تاکنون تنها ۳۰۰ هزار فلسطینی از این منطقه گریخته‌اند.

کشف ۵۲۰ جسد از ۷ گور دسته جمعی در غزه

کشف ۵۲۰ جسد از ۷ گور دسته جمعی در غزه

تاکنون در نوار غزه هفت گور دسته‌جمعی کشف شده که مدفن صدها شهید فلسطینی است و تمام آنها نیز در اطراف بیمارستان‌هایی کشف شدند که دولت صهیونیستی مدعی شده بود حماس زیر آنها پایگاه نظامی دارد؛ سه گور در بیمارستان الناصر، یک گور پیرامون بیمارستان کمال عدوان و سه گور هم در بیمارستان الشفا. در تازه‌ترین رویداد، رئیس بخش اورژانس بیمارستان الشفا خبر از کشف سومین گور دسته‌جمعی در بیمارستان الشفا داد. دفتر رسانه‌های دولتی غزه اعلام کرد که تاکنون ۵۲۰ جسد از ۷ گور دسته‌جمعی در ۳ بیمارستان مختلف غزه کشف شده است.

طوفان مخالفان در ایروان

طوفان مخالفان در ایروان

ارمنستان این روزها شاهد تحولات اجتماعی و سیاسی است که می‌توان آن ‌را بزرگ‌ترین جنبش مدنی در تاریخ مدرن ۳۳ ساله این کشور دانست. جنبش «تاووش برای میهن» به رهبری اسقف اعظم تاووش «باگرات سرباز گالستانیان» پس از اعلام واگذاری چهار روستا در منطقه تاووش ارمنستان به جمهوری آذربایجان درپی توافقات انجام شده میان نیکول پاشینیان و علی‌اف درخصوص تعیین حدود مرزی میان دو کشور اعلام موجودیت کرد.

انتفاضه جدید در راه است

انتفاضه جدید در راه است

شدت کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی طی ۸ ماه گذشته و بخصوص طی یک هفته اخیری که حمله به رفع را آغاز کرده است، سبب شده که شاهد سلسله وقایعی در حوزه‌های میدانی، سیاسی، دیپلماتیک و همچنین اجتماعی باشیم. در تازه‌ترین مورد اکنون موتور کشتار صهیونیست به روشن شدن موتور انتفاضه جدید در کل فلسطین منجر شده است و در همین راستا گروه‌های فلسطینی از اهالی کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی خواستند که انتفاضه گسترده‌ای را در حمایت از نوار غزه و نجات شهر رفح به راه بیندازند.