آخرین اخبار بین‌الملل
جهان ناامید از آمریکا

«ایران» گزارش می دهد؛

جهان ناامید از آمریکا

این یک حقیقت آشکار است که امریکا طی سالیان اخیر در استفاده از سلاح زورگویی افراطی در عرصه سیاست جهانی پیشتاز بوده و همین امر، هر روز بر حجم نفرت جهانیان از این کشور افزوده، طوری که در سال‌های اخیر و بویژه بعد از مداخله‌جویی‌های نظامی و سیاسی دهه‌های اخیر آن در بسیاری از کشورها، جهانیان را از این کشور نا‌امیدتر ساخته است.

رنج‌های بی‌پایان آوارگان

ارتش صهیونیستی به تلافی شکست از ایران به بی‌خانمان‌های غزه حمله کرد

رنج‌های بی‌پایان آوارگان

ارتش رژیم صهیونیستی در صد و نود و دومین روز جنگ غزه و یک روز پس از حملات موشکی و پهپادی ایران، در حالی به قصد جبران شکست خود در این حمله، دیگر بار نوار غزه را زیر آتشباران حملات خود گرفت که پیش از آن جنبش حماس از توافق خود با پیشنهاد طرح جدید چهاربندی آتش‌بس خبر داده بود.

پایان ماه عسل محمدین

عربستان از امارات بخاطر مناقشه ارضی «الیاسات» به سازمان ملل شکایت کرد

پایان ماه عسل محمدین

عربستان سعودی با ارسال یادداشتی اعتراضی خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد نسبت به اعلام منطقه «الیاسات» به عنوان «منطقه حفاظت شده دریایی» توسط ابوظبی، از امارات متحده عربی شکایت کرد. به گزارش روزنامه الکترونیکی «عربی۲۱» ریاض در نامه‌اش، ابوظبی را به تجاوز به مرزهای پادشاهی متهم می‌کند که از طریق فرمان «امیری»، الیاسات را به عنوان «منطقه دریایی حفاظت شده» معین کرده است.

رئیس‌جمهور می‌شوی، حتی اگر خلافکار باشی!

«ایران» گزارش داد؛

رئیس‌جمهور می‌شوی، حتی اگر خلافکار باشی!

از دیروز روند انتخاب هیأت ژوری محاکمه دونالد ترامپ به اتهام پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر زن فیلم‌های مبتذل در شهر نیویورک آغاز شد تا به اولین رئیس‌جمهور (سابق) امریکا تبدیل شود که به‌طور رسمی در یک دادگاه مدنی محاکمه می‌شود.

روسیه: غرب مسئول وضع کنونی خاورمیانه است

روسیه: غرب مسئول وضع کنونی خاورمیانه است

«میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی، آمریکا و تروئیکای اروپایی را به دلیل خودداری از مذاکرات احیای برجام، دلیل اصلی تشدید تنش ها در خاورمیانه معرفی کرد.

انتصاب نخست‌وزیر کویت

انتصاب نخست‌وزیر کویت

منابع رسانه‌ای امروز دوشنبه از انتصاب «أحمد عبدالله الأحمد الصباح» به عنوان نخست‌وزیر کویت خبر دادند.

روسیه به دنبال راه‌اندازی جنگ انرژی است

روسیه به دنبال راه‌اندازی جنگ انرژی است

روزنامه گاردین با اشاره به امکان بروز جنگ انرژی در سایه تحولات ناشی از درگیری‌ها در اوکراین به نقل از مدیر سابق شرکت نفت دولتی در این کشور نوشت: افزایش قابل توجه بهای انرژی در اروپا، اجتناب‌ناپذیر است.

«وعده صادق» نمایش اقتدار و نفوذ دیپلماتیک ایران

در گفت‌وگو با «ایران آنلاین» مطرح شد؛

«وعده صادق» نمایش اقتدار و نفوذ دیپلماتیک ایران

سید رحیم هاشمی کارشناس مسائل منطقه و حوزه مقاومت پاسخ‌دهی ایران و ارسال پیام همزمان به کشورهای سوریه، عراق و لبنان در پی استفاده از حریم هوایی آنها در عملیات نظامی وعده صادق را نمایانگر قدرت و نفوذ دیپلماتیک ایران دانست.

تقاضای بایدن برای کمک به اسرائیل

تقاضای بایدن برای کمک به اسرائیل

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد جو بایدن، در تماسی تلفنی با مایک جانسون رئیس کنگره، چاک شومر رهبر اکثریت سنا، میچ مک کانل رهبر اقلیت سنا و حکیم جفریس رهبر اقلیت کنگره، درباره حمله تلافی‌جویانه ایران به اسرائیل و ضرورت ارسال کمک‌های خارجی به کشورهای دوست و متحد، تاکید کرد.